Friday, December 12, 2008

Are you Los and Faun????

Rabu lepas tgk Los and Faun, filem terbaru Afdlin Shauki memang kelakar la ceritenyer. Style and jalan cerite yang menarik, setiap pelakon berjaya dicungkil sisi lawak mereka oleh Afdlin (sbg pengarah). Tidak dinafikan cara bercakap yg ada 'style' tertentu berjaya mencuit hati selain gerak badan yang perlu. Cerite ni dah lama siap, rasanya dah dua tahun siap baru nk tayang, tapi still relevan and menarik ntuk ditonton. Part yang paling kelakar bile Khir Rahman muncul dgn style bercakap yang memang menggeletek hati....Well memang sewel la citer nie mcm yg Afdlin bgtau awal2 sebelum tgkkn. So mmng best rugi kalau xtgk, tgk kt wayang lg terasa kelakarnyer coz kite akan dgr orng lain gelak tp kite xgelak pn. Nape? sebabnyer mudah dh citer nie sewel kn so maybe certain people can capture that kind of jokes that near to them. Tu pendapat aku la sbbnya ada babak yg aku dh gelak sorang2 sedangkn orng xgelak pn. Pastu ada lak 1 group dh gelak dulu sbelum orng lain gelak atau pikir nk gelak ke tak...hahahahaha. Well post nie bukannyer review citer Los and Faun so kalau nk tau lebih lanjut dicadangkan gi la tgk citer ni kat panggung2 berdekatan, kalau xnk yg berdekatan yg berjauhan pn boleh, no halnyer duit sendirikn....hehehehe

2 comments:

ayong afzan said...

aku dgr ko cite pun aku dah gelak dah weh!!

azman said...

Ala biasala aku kn klakar...cuma lum masuk raja lawak je hehhehe karang popular ssh gak...=)