Wednesday, June 17, 2009

Aku ingin.......

Dealova – Once

aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih

aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
seperti udara yang kuhela kau selalu ada

hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi
dan sepi

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
seperti udara yang kuhela kau selalu ada

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
seperti udara yang kuhela kau selalu ada

selalu ada, kau selalu ada
selalu ada, kau selalu ada


Touching sungguh lagu ini,
liriknyer menyentuh perasaan
lebih2 lg bila tgk citer "Qaseh seputih Ramadan"
part yang paling best bila ayat fahrin "bolehkan awak jadi kekasih saya walaupun hanya dalam mimpi".......pergh dapat dalam mimpi pn jadi la kn..

5 comments:

fieza said...

adoila.. en azman.. jiwang sungguh skng nih.. lau dlm mimpi..ia bukan realiti..utk apa kite bsandar pada sesuatu yg tidak dapat kita capai? tp, andai kite berusaha tp masih xdapat..itu luar bidang kuasa kite... sekurang-kurangnya kite masih berusaha... caiyok..

azman said...

Hehehee lepas bangun dari mimpi pasti kita tersenyum bila teringat kembali mimpi tu kn....tu namanyer mimpi indah....ssh ntuk jadi realiti...tp manatau jika ia menjadi kenyataan atas usaha, doa, tawakal dan izinNya...InsyaAllah...doa2kanla..

hafiz said...

erm...hidup mesti ade impian..bile ade impian, baru kite ade perancangan,so kenelah berusaha,usaha,usaha,dan usaha lgik..then tawakal..insyaAllah..dpt pe yg cita2kan & yg dicintakan...huhu

hafiz said...

yap..yg utama..untuk mencapai sesuatu..mesti berusaha..baru kite tawakal..usaha mesti kuat..insyaAllah..aku doa moge ko berjaya man..;p

Makcu said...

ahaaa..mmg touchinlaa kalo dlm mimpi jaa dpt awek hahahhaa