Tuesday, October 6, 2009

Unemployed....

The exact word for me now hehehehehe
But still i have work to settle down...
My lovely thesis need to be done as soon as possible
But the BIG problems is MALAS...
Very typical words to many people
But it is seems very close to me....hahaha
My true 'fren' that always with me....aaaaaaaaarrrgghhhhh
I really have to CHANGE.....really no excuse anymore
As my lovely B....A said the real life is there..hereafter
Hopefully i will make a move and get a job
First i have to finish what i have started....send my thesis!!!
Pray for me and for ourselves toooo....=)

7 comments:

OMSAM said...

"WAKE UP B4 YR MAKEUP"
INI MOTIVASI DIRI MASA MUDA2 DULU MALAS WAT APE2 NAK DUDUK SENANG LENANG JE. HIDUP DALAM ANGAN2....DAN IMPIAN YANG INDAH TP MASIH LALOK..
XADA VISI DAN MISI LANGSUNG.

fieza said...

tah..jgn malas2..nnt bile nak viva nih..hehe.. 'ourself' tu ditujukan pada saperkah......

mieyzaihana said...

pon nak tau sape kah gerangan yang namanya bermua dengan B tu..hehehehe

Makcu said...

smoge berjaya mtesiskan diri hehhe..

hafiz said...

sahabatku mang:
1)berusahalah yer..moge cepatla siap tesismu itu..kerna org yg berusaha pasti berjaya..insyaAllah
2)hehe..akupun nk tau juge..sape si B tuh :D stori morila..

Anonymous said...

baguslah kalau nakberubah... janagn dok cakap jer + dok minta org doakan... diri sendiri tu yg penting... ada sikap berinitiatif dan proaktif utk berubah.... dgn penuh keikhlasan...

Hamba Allah

azman said...

Well said hamba Allah...