Monday, July 19, 2010

Cerita Kita....

Wah lama sgt nie bercuti dari berblogging hehehehe...malas sgt nk menaip tak tahu nk tulis ape sbrnnya wlpn byk sgt benda yang bermain di fikiran

Aku: Penat dah memikirkan segala yang berlaku di sekeliling nie

Saya: Sabar je la pasti ada hikmah di sebalik semua yang berlaku

Aku: Yea pasti ada hikmahnya kn, mudah disebut tp ssh nk menelannya..haha

Saya: Allah tu Maha Adil dan Bijaksana kita hanya mampu merancang, kesudahnya hanya Dia yang tahu. Yang pasti Dia akan beri yang terbaik untuk makhluknya

Aku: Amiinn...


bersambung....

4 comments:

fiezaradzi said...

sabar ye azman.. mmg cakap mudah, utk menelan & menerimanya, hanya diri sendiri tau susah dan senang.. hehhe..

azman said...

iyea, mceh..:)

Anonymous said...

Sabar, SeSABARNYE...Doa & Restu mengiringmu selalu...cam tajuk lagu plk

Iftitu

azman said...

hehehe....tq amiiinn